slut i rutan

Jag är helt slut och ska kissa Qing innan sängen väntar. Max är inte hemma i natt utan är hos sin pappa och imorgon är det en vecka sedan vi träffades ordentligt eftersom jag varit på läger och han har jobbat kväll de övriga dagarna. Så imorgon ska det bli riktigt mysigt att träffa honom. Jag saknar honom fast att vi delade ut lite pussar i hallen innan han stack idag. Jag hann knappt komme hem förrän han stack igen. Men men så trevligt det ska bli att träffa honom imorron. Kan tyvärr inte lägga upp några bilder från lägret eftersom Max tog med sig minneskortet till sin pappa för han tänkte fota lite med systemkameran. Men snart snart! Väntar även på andra bilder från en annan kille som var på lägret, tog jättefina bilder på mig och Qing in action.


Nu säger jag natti natti och drar med mig qing ut i natten....

Kommentarer
Postat av: Martin

Bilder kommer, bilder kommer! :-)
Maila mig din adress så dimper en skiva ner med posten.

2008-05-07 @ 07:44:43
URL: http://www.16tassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0