Verkligheten

Tillbaka till verkligheten. Tillbaka från lydnadsträning i strålande solsken och trevliga kursare och kursledare. Helt underbart. Ska dela med mig av bilder med mera när jag kommer hem. Sitter nämligen på jobbetjust nu.

Verkligheten hade dock trevliga saker att bjuda på. Det visar sig nämligen att jag blivit moster, klockan 4 igår tittade underbara Izabella fram och jag kan inte vara mer än glad för att min barndomsvän nu även kan titulera sig som mamma. Idag styr jag kosan till sjukhuset för att titta på det lilla underverket.

Som sagt tillbaka, både jag och Qing måste ta igen oss efter en intensiv långhelg. Men imorgon kör träningen igång igen för mitt mål är pallplats den 1 Juni. Då jäklar ger vi järnet i lydnadsklass 2. Kul ska vi ha, jag och Dingen...

image227

Kommentarer
Postat av: Carro

jaa, jättehärligt! ^^

2008-05-05 @ 21:43:03
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0