blåser

Usch vad det blåser. Qing håller nästan på att följa med i vindarn. Men som tur är så är Qing en hund med alla tassarna på jorden. Eller inte=)

Ska snart pälsa på mig en massa och bege mig till det stället som gör livet lättare, brukshundklubben. Ska dit och gå rallylydnadskurs. Har gjort min allra första rallybana och ska förhoppningsvis se hur den funkar helt praktiskt. Har även amnält mig till en rallytävling i hörby den 14 December. Jag bara älskar allt som har med mig och Qing att göra. Det gör mig glad och det ger mig en massa energi. Att tävla för mig nuför tiden är bara så kul och jag känner att jag har fått rutin på det och att vi är förberedda. Nu ska vi bara få allt att funka samma dag. Tur det blir två träningar med Jenny från Fegenlägret innan nästa tävling.


Jag och Qing kör rallylydnad på storegård hundpark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0