Nu är det nog

Nu får det vara nog. Jag orkar inte mer, måste inta närmaste säng. Idag har jag shoppat, fikat, dammat, dammsugit, strykt gardiner och skjortor, julpyntat, skalat potatis, borstat hunden, bakat kladdkaka, renbäddat sängen, sett en dokumentär om crips och bloods, rastat hunden och ätit middag med mannan. Nu är jag slut, helt slut och näsan börjar känna av tröttheten och därför täpper den till sig totalt. Härligt! Måste i säng nu, ska upp tidigt för att tända ljuset och åka till klubben och ha speciallträning.

Nu ska jag väcka killarna i soffan och dra ut dem på sista rundan, en av dem måste ju kissa mot ett träd, sten eller bara mot ett grässtrå.

Det luktar choklad i hela hemmet, usch jag åt så klart för mycket deg... BLÄ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0