Ullared

Igår var jag och Max på ullared och julshoppade. Vi köpte julklappar i form av leksaker och annat smått och gott. Vi köpte julpynt, julgranskulor, gardiner, röda handdukar och annat som gör julen mysigt. Första gången vi ska pynta vårt hem sedan vi flyttade hit. Min plan var att köpa lite kläder och det gjorde jag med, 12 toppar blev det och jag är supernöjd. Nu har jag lite kläder att ta på mig och slipper titta in i min fulla garderob och tänka, ååå jag har inget att ta på mig.

Nu ska jag återgå till att försöka få plats med alla kläderna i garderoben...



Några kassar

 

Försökte få plats med allt på bordet, gick inte.

Ullared is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0