back

Nu är jag här igen!
Idag har jag varit på hundutställning i Hässleholm, tyvärr är det bara i helsingborg en gång om året (sofiero). För Chelsea gick det bra. BIR (bäst i rasen). Max valde att följa med och sist han följde med blev Qing BIR och det blir en massa väntan eftersom man ska in i ringen igen för att ha en chans att tävla om plats i best in show ringen. Men tyvärr gick inte det så bra.

Dagen blev lång och nu ligger vi här i soffan, Max ligger och gosar med hunden och jag sitter vid laptopen. Klockan är inte så mycket men det känns som klockan är runt 22.

Imorgon bär det av till Hässleholm igen för utställning igen och imorgon ska Qing få följa med fast att han ser ut som en luspudel.

Nu ska snart jag fixa håret, ska be Max klippa mina toppar, funderar på att spara oc då behöver jag bara klippa topparna ett tag framöver. Men vem vet, en dag kanske jag bara klipper av allt!



Det fixas, klipps, kammas och fluffas på hundskrället=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vilken snygging =D

2008-10-19 @ 00:15:59
URL: http://midwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0