Cesar, min gud

Jag älskar cesar millan (mannen som talar med hundar) och inte för bara det man ser på tv utan för hans tänk, hans sätt att se på saker. Jag blir bara mer och mer kär varje gång jag läser en ny sida i hans bok. Igår såg jag hans program och läste några sidor i boken innan jag somnade. Somnade så klart sent vilket gör att jag idag efter jobbet kommer tillbringa tiden i soffan framför tv och slumra lite.

Pratade länge med Max igår och vi kom fram till att livet är för kort för att bry sig, jag väljer nu en annan väg och det känns bra!

Godmorgon på er!!!


Cesar och den alltid balanserade DaddY!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller med, han är skön. Tyvärr fick jag mig aldrig igenom boken, tyckte den var dötrist.

2008-10-21 @ 08:44:49
Postat av: Anonym

få gratis presentkort på hm och ginatricot genom att samla poäng:) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=85625

ha det bra:D

2008-10-22 @ 19:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0