Fegen 2008

Jag tittade lite på bilderna från fegen som Martin Andersson tog och gud var jag längtar tillbaka dit. Det var helt underbart, som tur är så ska Jenny som tränade oss i Fegen träna oss två heldagar nu i november. Jag längtar, fast att jag känner att jag och Qing har det mesta på det torra så kommer jag lära mig massor om allt.

Hundträning när den är som bäst:


Syns det att jag är kär i min hund när jag ler sådär mot honom
   


 

Jag kan inte förstå vad jag gjorde med all den tid jag måste haft innan jag skaffade Qing. En sak vet jag, jag är en mycket lyckligare människa sen Qing kom in i mitt liv. Hundar is the shit, människor är sådär roliga, mest jobbiga!

Kommentarer
Postat av: sophie

jättefina bilder!

2008-10-20 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0