Fredag igen!

Veckorna susat iväg och det känns gött eftersom jag gör något vettigt varje dag. Imorgon är det jag som stänger på jobbet och då slutar jag runt 17. Helt ok med tanke på att jag börjar klockan 10. Ska därför ut med Qing på promenad på morgonen och det är verkligen härligt att kunna göra det. Speciellt nu när vi är med i en stegtävling på jobbet. Idag har jag gått på rätt ok. Stegräknaren visar snart 16 000 steg och då har jag inte räknat med mina cykelturer till och från jobb.
Nu ska jag snart sätta mig i soffa och snaska på något gott och pussa på min fina max och hunden så klart.

Idag har jag köpt mina första julklappar och jag inhandlade dem på toys´r´us, så att gissa att de var till David min brorson blir ju inte så svårt.

Helgen kommer bjuda på mycket promenader och fotboll (tyvärr) Men man måste ju visa sitt stöd till brossan som ska spela på olympia innan hif spelar. och efter det blir det hela hifmatchen också, ett tag sen vi var och kolla nu så det kan bli lite kul. Jag ska ha med mig massa godis och varmchoklad, synd att inte Qing kan vara med och värma mig...


                                                http://www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=6246
Kolla in brossan och hans lag..
Finner dem även på deras hemsida:
http://www.svenskafans.com/grusplan/faltabackens_ff/default.asp

Kommentarer
Postat av: sophie

Majj gadd.. redan julklappar inhandlade! Hade typ glömt bort att man ska hinna med sånt iår oxå..:P

2008-10-03 @ 10:39:39
URL: http://swefreebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0