På G

VAd är det min kropp ligger och lurar på, fluensan eller en förklydning? Konstant huvudvärk och trötthet och gummiben och helt plötsligt blir jag helt varm i kroppen och måste ställe mig ute ett tag. Det går inte så bra för mig.

Men skit i det om inte kroppen tänker släppa ut sjukdomen så tänker jag inte låta den göra det heller. Torsdag imorgon och då är det snart fredag. Självklart kommer helgen gå i hundens tema. Kommer bland annat att åka till värsta stället för hunden på söndag. Kommer åka till denna hundpark. Det finns allt där som en hund kan tycka är skoj. Kommer bara träna Qing lite på lördagen så han är utvilad på söndagen när en kurs på brukshundklubben har hyrt hela stället och självklart plankar jag in på det=)

Förresten fick jag höra på "omvägar" att jag var en av mina kursares idol, de ni, jag har fans=)


Med havet som belöning tränade jag kontakt länge i sommras, Inga problem tänkte Qing bara jag får apportera i vattnet sedan!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh!! Vi ska till hbg imorgon och stannar 9 dagar, jag ska försöka åka till det där stället och leka av lilleman! Tack för tipset! Vi ska även åka ut till råå till stranden, det gjorde vi förra hösten och basset hade skitkul.

2008-10-23 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0