Party a la åhusgatan!

Jepp nu kommer bilderna från personalfesten hemma hos mig. Kvällen/natten slutade med Sing star tills halsarna blödde. Ärligt talat var det skrovliga hejdån vid dörren vid halv två på natten.

    

    

              

Hur många bilder som helt. Här kommer sagan om dem:

Allt började bra med mingel i hallen/köket, sedan god mat på papptallrikar (jag har inte så många tallrikar). Sedan var det dags för presentleken. Alla var eld och lågor, men jag blev utan present (förutom den fina frukt och godisskålen som jag fick som värdinna) Men detta lösta Gullan fort, gurkan som var för mjuk för att ha till mellanmålet på jobbet fick jag men en röd rosett om. Sedan blev det lite mer drinkar och sedan Sing star. Som började städat och fint men som avslutades i världsklass och när klockan börjde bli sent så var meningen: bara en låt till! väldigt populär. Det var en lyckad kväll/natt, som det kan bli i goda kollegers lag!


Kommentarer
Postat av: andrea

sv. ja hon är så söt:D

2008-10-14 @ 14:06:56
URL: http://lovethestyle.blogg.se/
Postat av: Jennie

Svar: Ja det kan man säga. :)

2008-10-20 @ 00:15:22
URL: http://justjenniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0