Shit!

Jag som skulle städa idag! Men jag valde att ligga i soffan tills camilla messade och vi stack till klubben och gud vad skönt det var. Jag älskar verkligen att vara på klubben, speciellt när Qing visar sig från sin bästa sida. Idag lät jag en annan på klubben gå fot med Qing, hon fattade inte hur jag kunde tävla honom. Man ser ju inte honom, sa hon. Nä det gör man inte men jag litar på att han gör det jag säger=)

Idag lyckades jag bryta honom igen. Qing och yran sprang tillsammans när yran bestämmde sig för att något var knas och sprang iväg skällande. Qing hängde på men jag kallade in honom och han vände direkt. Great!

Ja, klockan är snart tio och nu kär jag igång städningen, damma, sätta saker på sin plats, fixa småsaker, hänga in jackor och ställa undan skor. Jag är nog klar när max kommer hem!!


Qing gosade in sig i de nyvädrade sängkläderna, inte lönt att bädda för Qing gosar rundor till det är helt obäddat igen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tror jag måste lämna mina hundar på uppfostringsläger hos dig.. =)

2008-10-10 @ 11:27:29
URL: http://bassini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0