snart!

Snart kommer min fina prins hem. Jag har saknat honom så och jag gillar  inte att gå runder i lägenheten utan honom när det är mörkt ute. Har ju Qing men efter allt gos och bus med Akita är han rätt slut. Det blev ingen promenad i skogen utan en längre promenad i närheten. Jag och sandra bestämmde oss för att dricka vin och käka pizza istället. Gott var det och våra samtal var mycket givande (några iallafall) Åsa tittade också förbi vilket jag tyckte var superkul, synd att hon behövde fara direkt till halmstad och inte dela på vårt glada humör=)

JA, snart kommer han! Synd att han ska jobba kväll en hel vecka nu och när han är ledig så ska jag på personalfest. Jag har inte fått nog av honom denna helg...




Den bjuder jag på, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0