A list

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Alla positiva utvärderingar på kursen (brukshundklubben)
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Åt frukost
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Surfade runder
Det sista du sa högt?
Hej då
Vad har du druckit idag?
Vatten, saft och pepsi Max
Vad var det senaste du åt?
Pytt i panna
Vad var det senaste du köpte?
knäckebröd och frolic
Vad är det för färg på din ytterdörr?
brun
Vad är det för väder hos dig just nu?
Uppehåll
Godaste glass-smaken?
Melon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag tror på att man kan bli attraherad vid första ögonkastet
Sover du tungt?
Jag sover skönt med hunden tätt intill
Drömmer du mycket?
Ja, och vaknar av att jag ligger och snackar
Mardrömmar?
nej
Vilket ämne är roligast i skolan?
Jag har alltid gillar idrott
Trivs du med ditt jobb?
Jag älskar mitt jobb, för tillfället är det tufft men jag älskar det ändå
Favoritklädsel?
Jeans och min fleece för då vet jag att jag ska avra på klubben
Favoritlåt just nu?
Jag vet faktiskt inte
Vad ser du om du tittar åt höger?
Vårt akvarium
Vad gör dig glad just nu?
Det mesta, Max, min hund att jag ska på kurs med Inki Sjösten imorgon,
Vad ska du göra härnäst?
Sätta på bra musik och organisera garderoben
Höger- eller vänsterhänt:
Det beror på vad jag ska göra, men jag skriver med höger
Humör just nu:
Ett bra humör, lite rastlös 
Favoritgodis:
Choklad
Kläder just nu:
Pjamasbyxor och maxs luvtröja
Musik just nu:
Big girls dont cry
Sommarplaner:
Jag och MAx ska åka bort någonstans, kanske frankrike och hälsa på hans farbror
Hur många kuddar sover du med:
2 + Qing
Spelar du nåt instrument:
Naj
Morgon- eller nattmänniska:
Jag vet knappt, trött vilket som, men uppe natt och jag beöver och upp tidiggt om jag behöver
Vilka är viktigast för dig:
De som står mig närmast
Bio eller promenad:
Promenad med hunden och biomörker med mannen
Är du kittlig:
Jag ljuger och säger nej, för då provar ingen
Snarkar du:
Nej, men jag snackar som om det var kafferep
Stjärntecken:
Kräfta
Äckligaste insekten:
De flesta
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Läsa tankar 
Vad vill du jobba som?
Är redan förskolärare och lärare, men vill helt klart utveckla mig inom hunderiet
Stökigt eller välstädat?
Lite blandat, sambon ska alltid ha välstädat men lärt sig att så funkar inte jag
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nej, jag behöver inte den adrenalinskjutsen, det får jag på andra sätt
Gillar du att sjunga?
Jag älskar att sjunga speciellt för en publik som är under 3 år, de älskar mig och klappar och säger bravo efter varje sång
Anser du att du är stark?
Fysiskt eller psykiskt?  
Vad gör du om du får hicka?
Hickar
Vad längtar du mest efter just nu?
Att Max ska sluta jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0