Guldfisk

Idag var det en okej dag på jobbet, många skratt och lite gråt. Helt ok skönt att det är helg. Men det känns konstigt har tappat gnistan lite, känner ingen inspiration till att göra något. Men jag hoppas att gnistan infinner sig lagom till imorgon eftersom jag ska spendera mycket av lördagen och söndagen på brukshundklubben. Men på klubben känner jag mig alltid harmonisk och lugn. Jag älskar att vara där! Nu ska jag ta en promenad med hunden som antaglien tycker att jag är världens tråkigaste.

Får se vad kvällen har att erbjuda, hoppas att max kan sluta tidigare från jobb så vi kan ha lite fredagsmys. Men mest av allt hoppas jag på att gnistan ska tändas. Finns ingen annan än jag som kan göra det...



JAg bjuder på världens sötaste Qing!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gud vilken söt hund verkligen skitsöt finaste pudeln jag sett typ!

2008-09-27 @ 13:17:49
URL: http://yomfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0