Qing´s outfits

Snygge Qing poserar



   



  



  
Qing borde bli modell, så fort kläderna åker på står han blixtstilla och jag kan föra tassar och nos dit jag vill för han behåller posen. Jag tror dock inte att han gillar det=)

Tänkte gå en runda med hunden nu ikväll, men nä. Han är helt slut och orkar inte ens titta upp när man entrar rummet han ligger i. Helgen på klubben har tagit hårt på pudelkrafterna.Igår körde jag ett helt lydnadsklass 1 program för kursarna och Qing var skitduktig fast att det var publik och massor med andra hundar. Först ska jag heja på camilla när hon tävlar sedan ska jag själv känna segerruset.

 Nu blir det mordkomissionen och Ramlösa!

Kommentarer
Postat av: JENNIE & EXXA SPEXXA

Tack gumman, vad glad jag blir! :)

2008-09-29 @ 10:29:33
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg! Du har ju för fan blivit som Paris Hilton!! what happened???

2008-09-29 @ 16:11:09
Postat av: Lena

Snygging är väl det minsta man kan säga om Qing !

Vilken garderob han har fått ihop.



Pudelkramizar Svärmor ,Chelsea & Zamba

2008-09-30 @ 08:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0