You got room for the pig-man...

Nu bara önskar jag att jag hade det där dumma körkortet, men istället sitter jag och kollar kollektivtrafik i Markaryd, finns det äns?

Idag ringde Martin från ängelholms brukshundklubb och sa att det fanns en plats ledig på hundlägert och fdå lydnad för min del. Jag blev jätteglad men insåg snabbt att vägen dit kunde bli problem. Hur ska jag ta mig dit dessutom så stänger jag på jobb den fredagen. Men som vanligt så vet jag att när jag vill något så kommer jag fixa det, så om det ska vara jag, Qing, träningsväska, packning, tygbur kamera med mera på bussen till Markaryd så kommer jag komma dit... Nu ska jag fundera vidare och sen ska jag lägga ut lite annonser på tradera...

Kommentarer
Postat av: angelica

Ja du Jenny jag skulle kunna komma in och stänga för dig......nä tyvärr men du ska veta att hade jag "varit i tjänst" så hade jag tagit din stängning...nema problema....hoppas du får superkul på lägret....kramis

2009-04-13 @ 23:12:08
URL: http://angelico74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0