A list

Vad tycker du om kärlek? -  Det är väl det livet handlar om?!
När kramade du någon sist? - Max, för några miniter sedan
Har du svårt för att bli kär? - Nej, jag blir kär varje dag
När kysste du med någon sist? - Inte så länge sedan
Ångrar du det? - Nej
Är du singel? - Nej
När fick du senast en komplimang? - För några minuter sedan


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - Nej
Gjort något riktigt dumt: - Det har jag garanterat
Skämts över dig själv: - säkert, när jag var yngre, nu skiter jag i alla andra
Sagt jag älskar dig och menat det: - Ja, självklart!
Bråkat med din flickvän/Pojkvän: - Absolut, men det slutar alltid lyckligt. Jag och Max kan kommunicera väldigt bra.

Dricker du: - För att överleva
Vilka kläder sover du i: - Ibland pjamas
Vad hatar du verkligen: Djurplågeri av alla former
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Va kär i Taylor i hanson när jag va mindre. tror inte jag hade nån chans där..haha.
Är du ensam nu: - Nej, Qing ligger vid mina fötter och Max är i köket
Vill du gifta dig: Ja, såklart
Vill du ha barn: - Kan hända om man kan köpa dem fördiga och klara=)


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: - Max och Qing
Såg dig gråta: Antagligen Max
Du delade en drink med : Soffe förra helgen i Borlänge
Du gick på bio med: Max
Skällde på dig: Något barn på jobb, han var väldigt arg och gjorde argaminnen, allt för att han nte vill gå och kissa på pottan. (Han kissade på pottan!!!)


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej
Kramat någon: Max, arbetskamrat och Qing
Pussat någon: Max och Qing
Köpt någonting: För mycket
Sjungit: Säkert, någon barnsång på jobb




HAR JAG?
Digitalkamera: Jepp, fyra stycken
Telefon på rummet: Ja, ibland de är sladdlösa
Egen dator: Ja
Könssjukdom: Nej
Husdjur: Mister Dingen
Bra kompisar: De bästa!!!!



Jag och Soffe förra helgen i Borlänge


Soffe, jag och Hanna


På dansgolvet inne på S2


Från flygplanet hem från Stockholm

Nu ska vi ut på en promenad med hunden, den fina


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0