I punched Mickey Mantle in the mouth...

Kommer hem från personalmötet ihopp om att Max skulle sluta klockan 19 så vi kunde hämta hans nya iphone på posten. Men han slutar inte förän 20 så han får hämta ut den själv imorgon. Jag börjar bli lite trött och som vanligt sugen på choklad och jag tror minsann jag sak övertyga Max som att vi ska käka upp resten av daimtårtan som ligger i frysen.

Jag borde även skriva ner lite kom ihåg saker inför spanien, självklart är det fullt upp ända fram tills vi åker. Är ju för sjutton på jobb tills en timme innan vi ska åka. Måste man så måste man.

Har kanske även en plan om att sätta mig med laptopen vid tvn och ändra på bloggen lite, lite sugen på att fixa en egen header och en ny bakgrund kankse. Vi får se om jag har lust, väntar ju på att mannen ska komma hem så jag kan pussa lite på honom...



En lite äldre bild på Qing. Fast att han får ett Denta Stick nästan varje dag så älskar han dem, och det är ju bra eftersom de är bra för hans gaddar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0