Maybe she's trying to create a buzz...

Tålamod...

Sen jag skaffade Qing har jag lärt mig att hantera saker som skulle gjort mig galen innan. Jag har tränat upp mitt tålamod och jag kan behålla lugnet i de konstigaste och stressigaste situationerna, även när jag blir jättefrustrerad så anstränger jag mig för att inte brista. Det går!

Tävlingsmänniska...

Jag är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna och vill alltid vinna. Allt jag gjorde i skolan som yngre var att tävla framförallt på idrotten. Jag ville vara bäst! (jag är bäst) Det gäller även när jag cyklar till jobbet till exempel, jag måste komma före den som cyklar före mig hela tiden, därför är jag genomsvettig när jag kommer fram. När jag började tävla med Qing insåg jag att man måste vara en rejäll tävlingsmänniska för att ta sig förbi ett misslyckande och fortsätta i samma anda som man hade när man började tävla. Många männsikor som tävlar med sin hund blir arga och sura när deras hund inte presterat bra på ett moment och surar sig igenom hela tävlingen. Det är inte en tävlingsmänniska utan en dålig förlorare. En tävlingsmänniska är en som aldrig ger upp. Går det snett på ett moment så går man vidare med flaggan i topp (eller ketchupflaskan=)) Man har ju en chans på nästa och nästa moment. Jag har lärt mig att man aldrig ger upp, man ger järnet och man gör farmför allt sitt bästa.

Inspiration...

Jag blir inspirerade av människors syn på livet, jag blir inspirerad av människor som är can do (kan göra) människor. Som tror på sig själva, vågar misslyckas för att sedan försöka igen och igen och sedan lyckas. När jag träffar människor i hundsammanhang så vill jag inspirera dem att arbeta med sina hundar, tro att de kan och våga försöka.


Massa dravel och nu blir det daimtårta och pepsimax. Om två veckor ligger jag på stranden med en kropp skapad av socker, och jag gillar det...


Jag kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0