Women don't want to see need...

Idag är en bra dag, idg fick jag reda på att min semester är beviljad, det betyder att jag och Max åker till Spanien om 24 dagar. Jag kan knappt vänta och äntligen kan jag börja längta och planera i mitt huvud. Gud så roligt. Vi ska åka till Costa Brava kusten närmare bestämmt Lloret de mar. Vi har varit där en gång innan så inga stora överraskningar utan bara sol, bad och drinkdrickande. (fast efter helgens bravade vet jag inte om jag vill komma nära alkohol igen =) )

Tyvärr så ha andra från partyt fler bilder, men dessa hittade jag på min kamera:


The party is on.11pers på min balkong fungerar utmärkt 3baginbox vin 9 liter bål och cider fungerar dock inte utmärkt.


We look good...


Jag och Åsa snackar hjärtliga hemligheter...


Som sagt det blev inte många bilder på mycket. Men andra kameror gick vilt på festen... GE MIG BILDERNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0