you said that...

Klockan är äver 22:00 jag är så trött, dagen har varit en lång bilfärd känns det som och dessutom är det kallt. Har suttit under filten tätt intill Max ikväll för att få upp värmen idag. Men det har väl varit en bra dag förövrigt, förutom när jag var och gjorde vid mina naglar, jag var arg, de lät mig vänta i 30 minuter fast att jag beställt tid. Tänkte på min bil och att jag inte ville ha parkeringsböter just nu. Jag var arg och inte blev det bättre av att bilen var iskall och massa planerande för att få hem en av Maxs julklappar plus mat från pizzerian och en snögalen hund. Men det gick, allt går ju har jag hört.

Men jag är lugn när den lille svarta är med, kan ju inte vara arg på honom men det måste ju komma ut någon gång och det gjorde det lite här och där idag. Jag borde chilla, så idag ställde jag in mitt närvarande på nyårsplaneringen, och de underbara vänner man har förstår och älskar mig ändå!!!!!

Nu ska jag plocka fram lite gottis sedan ska jag kramas med mannen och hunden i soffan.

Kärlek helt enkel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0