You're worse, much much worse...

Hejsan!

Ett tag sedan jag skrev här, men jag har nya projekt igång och jag hoppas att ni som läser hänger med mig på mitt nya projekt. Det handlar självklart om min hund men även om min utveckling inom mitt framtida yrke som kommer handla om hundar.

Annars? Jag är lycklig, glad för att jag har det jag har och för att jag vet att jag har många som står bakom mig och stöttar mig i de val jag gör. Jag är även glad för den framtid som ligger vid mina fötter, det är bara till att skriva ner vad man vill ha från universums katalog. Och jag har gjort mig en önskelista. (tack)...

Flumm? men snart blir det klart, häng på !!!!




Kommentarer
Postat av: mimio

Spännande Jenny!

Undertecknad har också beställt ett o annat från samma katalog... jag väntar in det nu, du ska få se, det kommer snart! (o:

Maria & Niño

2009-12-06 @ 23:56:56
URL: http://mimio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0