Lyckat

Igår blev en riktigt lyckad kväll, massor med skratt och jag fick även prata med Soffe och bevisa för dalaborna att skånska faktiskt inte är ett annat språk. Bildet kommer upp senare när någon av fotograferna nyktrat till och lägger upp dem på facebook.

Övrigt. Vi ska promenera i det fina vädret, jag och max, till volkswagen och kolla på bilar. Qing är hos mamma och pappa. Mamma jobbar hela dagen idag så det är Qing och hans personliga assistent (pappa) som säkert kommer hitta på något kul i det fina vädret. Det var länge sedan mamma och pappa hade Qing så jag tänkte att de kunde ha honom några dagar. Och då kan jag passa på att dammsuga för det hatar Qing, livrädd för snabeldraken=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0