ett sparår

2009 ska bli mitt sparår. Jag är i vanliga fall en riktig slösa. Men i år ska jag spara mina pengar. Så istället för att köra till olika shoppingcenter så ska jag och Max hitta på andra saker. På lördag när Max är ledig från jobb så ska vi åka till en mysig skog och ha med lite vinterpicknick. Jag ska testa min ifna termos som jag fick i julklapp. Får se hur mitt sparår går=)


Nu är det dags för Qing att bli igenomborstad och nytottad. Max ska jobba över ikvll och kommer inte hem förrän inatt så jag kommer nog inte sitta uppe och vänta på honom...



Jag längtar verkligen tillbaka till sommaren och alla mysiga vinkvöllar i gräset. Som tur är så kommer sommaren alltid tillbaka=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0