I´m back

Hej!
Om någon märkt det så har jag varit borta ett tag. Men så blir det när man prioriterar annat än bloggen och datoranvändandet.

Inget speciellt har hänt, mer än att jag tar vara på varje minut och gör nått vettigt med dem. Så fort det finns möjlighet och tid som inte påverkar Qing så är jag på badhuset och simmar en massa längder. Och just nu håller jag på att jobba över en del eftersom Qing kan vara hos mamma och pappa på vardagarna. Extra klirr i kassan och jag slipper ha dåligt samvete eller oroa mig för Qing.

I helgen var vi i farhult med pudeltjejerna och Qing bjöd på sin energi...


Pudlarna på hal is


Spring i benen!

Qing tyckte att tång var skönt!¨

Nu måste jag packa min simväska och sen blir det sängen och seinfeld...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena Jenny...Jaha du så det är du som gör att vi andra får mindre lön.....det är du som tar slut på pengarna...hmmm...hi hi...duktiga du som kommit igång med simmandet....Hoppas ni får/har en supermysig lördagskväll....det ska vi ha...har precis gjort rocky road...YES!!!!! så jä***a gott.....tjingeling

2009-01-17 @ 18:15:00
URL: http://angelico74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0