nyklippt

Springrundan med Qing gick fint. fick då och då påminna honom att han inte skulle springa allt för fort. Det är svårt för honom att springa lagom, antingen inget eller allt enligt honom. Jag blev helt slut och dusch var varm och skön, efteråt klippte Max mina toppar och fast att det bara var en centimeter så känns det mycket fräschare och ser fräschare ut.

Imorgon ska jag sätta pappa i arbete, måste se om han kan få loss den sista skruven på springern som sitter på cyklen, jisses den är ju redan budad på på tradera. Men av ska den på nått sätt!


Denna säljer jag på tradera.com
Billigt billigt, endast 49kronor ligger budet på. Skynda att fynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0