Nytt år och nya möjligheter

1 Januari 2009... Big thing eller? 


Jag valde att inte skriva om 2008 utan titta framåt istället på ett innehållsrikt 2009. Jag har redan satt upp mina mål och de är följande:

♥ I år blir det ett körkort, har redan bokat upp tisdagarna för teorikurs och teoriplugg...

♥ Jag och Qing som ekipage ska ta oss igenom lydnadsklass 2 med fina poöng och börja tävla i lydnadsklass 3. Jag ska även titta närmare på viltspår och lära mig allt jag kan om det.

♥ Jag ska självklart utbilda mig till allmänlydnadsinstruktör som en bit på vägen till den bästa lydnadsinstruktören.

Bara några av mina mål. Det är så coolt att sätta upp mål och sedan kämpa för att uppfylla den.




Idag tog vi några bilder på morgonpromenaden med Qing...

Max har stuckit till jobb så jag ska ut oc promenera med Qing i det fina vädret, solen skiner och himlen är blå och det ligger frost på marken. Mmmm. Sen blir det mys i soffan med Cesar Millans bok=)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack, det var gott =)

Lycka till med körkortet !!!

2009-01-01 @ 22:32:37
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0