Slapp dag

Idag har jag gjort absolut inget, skönt att slappa när man vet kommande vecka kommer vara lite smått galen, med möten, kuser på jobb, körningar på körskolan och brukshundklubben och mitt i allt detta är det Qing jag prioriterar först. Tur att jag fick en ny cykel av Max i julklapp för den kommer att gå varm näst vecka. Men jag fixar allt och har alltid gjort.

Nu ska jag städa lite här innan Max kommer hem och så ska jag ut med Qing och träna honom på att springa med mig. MAn måste träna honom i att galoppera bredvid mig inte idiotspringa framför mig så jag dör av trötthet av hans tempo.


Igår käkade vi hemmalagad Pizza och det är så mycket godare och billigare än pizzeriornas


En julklapp från Qing till Max var en kalender på sig själv, jävla ego den där hunden.
Han säger att han gjorde den på extrafilm.se

Kommentarer
Postat av: Rebeccap

svar; japp, livet är en fest ;)

2009-01-24 @ 14:35:19
URL: http://rebeccapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0