Tisdag

Imorgon drar jobbet igång ingen och hela vardagen kommer på rätt spår igen. Sovmorgnar och uppesittarkvällar är ett minne blott. Men för mig är det helt ok. Jag älskar att vara tillbaka i vardagen och köra stenhårt, slutet av vintern och våren kommer vara stenhård. Men jag älskar det.

Igår var det klubben för första gången detta året och Qing var eld och lågor. 5-6 minusgrader var det så att träna platsliggning var ingen bra idé. Qing frös om könet...


Inkallning med ställande


Sändande med läggande (lydnadsklass 3)


Belöningstime=)

Att vara på klubben är avslappnande och energigivande. Om ett par timmar kommer Heidi hit med Izabella och innan dess ska jag gått ut med Qing så han är lagom trött när lilltjejen kommer. Jag måste även köpa god fika=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den bästa hunden eller?

2009-01-06 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0