Well, bitter's a judgement call, but she's twisted...

Nej, jag har ingen ro i min själ. Jag måste bara kunna varva ner, ta det lugnt och inte tänka på att jag håller på att ta körkortet (fråga inte hur det går eller hur lång tid det är kvar, det kommer när det kommer och ska jag behöva ta 100 körlektioner till så gör jag det, jag har pengar) försöka att inte tänka på att jag vill ha uppflyttning i lydnadsklass2 och att jag ska ha det snart. Försöka att inte tänka på att jag och Max åker till spanien på en semester som ännu inte är beviljad för min del, dock muntligt men ja...

På fredag tar jag flyget till stockholm där soffe väntar på mig, lördagkväll bjuder på mys från gamla dagar. Jag, soffe och en bag in box...




Some put the trust in the guitar

Kommentarer
Postat av: ems

ditt hårband eller va de nu e, e sjukt snyggt =)

2009-07-23 @ 16:32:48
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0