He's a mystery wrapped in a Twinkie...

Vilken underbar dag, klockan ringde 6 imorse och vi begav oss till pappa som har semester med hunden och sedan till Ullared för att shoppa på Gekås. Fast att Max kan hitta dit i sömnen och jag skulle nog kunna hitta dit i ett rättså vaket tillstånd så använde vi min födelsedags GPS. Den var grym, den hittade till Ullared och sedan hem igen. Väl hemma med kassar och Qing chillade vi i en timme sen blev vi för rastlösa och solen sken, så vi drog till stranden med Qing. Han är en grym apportör...

Jag bjuder på två nu för nu är det dags för mat, vi filmade lite också så de ska jag lägga upp med och möjligtvis bilder på mina fynd i Ullared=)


Qing dyker efter sin lekis, han är en underbar överraskning


Han önskar nog att det var en and...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0