I got a rubber pencil thing happening here...

Nu är jag hemma från klubben och självklart så öste regnet ner, men ett regnställ från ullared är det bästa man kan ha. Det var en liten avslutning idag på kursen och vi bjöd på tårta och till sist så fick vi fina presenter. Två flaskor vin och blommor. Just när man tar emot det så blir man så glad, dessutom så fick vi underbart fina utvärderingar och det slår mig varje gång att jag måste ändå vara rätt grym på det jag gör...

Nu ska jag inta sängen med min fina och helt underbara man och så ska vi se på, inte helt otippat, Seinfeld...


Onsdag i morgon och en vecka och en dag till semestern...


Det är här jag håller till, på helsingborg brukshundklubb..

You can find me in the club=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0