Maybe the dingo ate your baby...

Yes, det är min födelsedag idag=)

Dagen började super med en körlektion där körläraren inte kunde hitta något att klaga på, sen bar det av till stranden. Fika på Bertex där vi hade lämnat av Qing och sedan hem för att förbereda inför kvällens kalas. Pastasallad och tårta stod på schemat. Självklart bakade jag tårorna själva...


En av mina favoritklänningar satt som en smäck. Köpt på underbara Ullared (har en likadan i gul)


Jepp tårtorna. De var verkligen suuupergoda med massor av nutella, banan och vaniljkräm=)

Jag tackar för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: sophie

tårterna ser sjukt läckra ut:) mennu är snäppet vassare ;) pusss

2009-06-30 @ 09:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0