That finger was meant for me...

Två veckor och en dag till semestern, och i år kan jag knappt vänta. Vi har inte planerat något vilket känns så otroligt skönt. Bara en massa ledig tid och tid att njuta av varandra. Har semester i 4 veckor och sedan jobbar vi i ca 5 veckor sedan åker vi till spaninen i början av september.

Under tiden jag  inte bloggat har jag jobbat på med mitt körkort, kört halka och det börjar nämra sig ett slut. Firat Sandras 25 års dag med buller och bång. Och så  har jag njutit av solen som visat sig rätt ofta.

Nu försöker jag logga in på körskolan så jag kan göra lite prov men det vill inte funka.

Sen ska ja ut med min fina vovve och så ska jag raka alla delar på honom som brukar rakas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0