What is it with humanity...

Godmorgon sunny day!

Medan Max gick morgonrundan med Qing cyklade jag och köpte bullar, vilken underbar morgon det blev. Nu ska jag snart bege mig till sandra för att sedan promenera med henne och pudeln i skogen. Trevligt. Senare idag är det kalas för fader och bror.

Just nu sitter jag på balkongen med laptopen i knäet och njuter av varmen... Bilden är tagen just nu=) coole jenny. Lägg märke till mina fina vågor i håret som jag gjort med min plattång... kanske är frisör nästa yrke?



Kommentarer
Postat av: ems

heeej :) hoppas allt är bra med dig. varit kass på å kommentera hos dej på sistone. men jag kollar ändå in och kollar på dej och qing och era framsteg. / ems

2009-06-15 @ 23:59:03
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0