Why can't I have a heart attack? I'm allowed...

Bilder från avslutningstävlingen i Rallylydnad som utlovat. Enjoy...

  
   
    
  
   
   
   
  
   


Dessa bilder är klickbara men man måste vänta tills alla bilderna på sidan laddat klart.
Om ni vill ha några bilder skickade till er så maila mig på [email protected] Jag har dock semester och kan inte lova att jag kollar mailen varje dag inte ens varannan dag.

Nu ska jag käka ostchips och dricka pepsimax i soffan med mannen som precis fick reda på att han minsann får sova i soffan imorgonnatt för Åsa ska sova i hans säng. Jaja sa han och fortsatte kolla på fotboll, jag kan nog få igenom allt bara det är en tillräckligt bra match på TV...

Kommentarer
Postat av: Ingela Rotter

Hej,

tack för trevliga bilder på din blogg från kursavslutningen i rallylydnad



Ha en fortsatt skön sommar

Ingela med Fanny

2009-08-03 @ 11:04:13
Postat av: ingela Rotter

hej,

tack för trevliga bilder från kursavslutningen i rallylydnad



Fortsatt trevlig sommar

Ingela med Fanny



2009-08-03 @ 11:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0