Yes, yes, you're like Switzerland...

Sista dagen på jobb bjöd på presenter till mig eftersom jag fyller 25 när jag är på semester samt lite blommor till kollegor som inte kommer jobba hos oss mer.

Mina presenter var helt perfekta och jag tittar till dem då och då som jag alltid gör med saker som jag gillar.


Jag älskar saker med budskap på så dessa pasade mig utmärkt. Dessa invigdes redan samma dag som jag fick dem och de lös så fint medan jag, Max, Sandra och Nina spelade kort in på småtimmarna.


Vad passar bättre i mitt hem än kungakronor, denna gör sig fin överallt så den hänger på i alla rum=)



Nu ska jag göra ett körtest sen blir det resten av wallanderfilmen och lite chips, imorgon börjar semestern och självklart skiner solen på min semester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0