Söndag, förmedlingsdag

Inget vidare väder och hunden ligger i ryggläge och vägrar göra något idag. Inte likt honom men efter fredagens och lördagens bravader kan man förstå honom. Både fredagen och lördagen har varit ansträngande båda fysiskt och psykiskt för den lilla svarta med löptikar, bebisar och långpromenad på söderåsen och en turne till diverse familjemedlemmar. Idag ska han sova.

Jag ska fota en massa saker som ska in på tradera och jag ska även slå in en massa paket som ska bli iväg skickade i veckan. Känns som man har ett försäljningsföretag. Men extra pengar för saker man inte vill ha längre är inte fy skam. Men vänta jag tror solen tittar fram, ska jag ta ut sömntutan för en liten runda?


Den lilla familjen på söderåsens nationalpark - skäralid

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tack vad GLAD jag blir!

Så kul att hitta in till dig, nu ska jag kika runt

:-)

hoppas du har en fin söndag!

2009-03-22 @ 17:36:49
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: angelica

Åhhh mysbild.....vi ses på tisdag....kramis

2009-03-22 @ 22:13:18
URL: http://angelico74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0