vad hände

Nuså, där kom förkyldningen tillbaka som ett brev på posten. Jaja, det finns panodil och näsdukar, wio. Man skulle kunna tänka sig att min kropp inte hann återhämta sig från föra förkyldningen men det skulle vara att ta i. Jag vilade ju faktiskt i två hela timmar under den förkyldningen.

Nu ska jag plocka med lite saker och paketera lite smått och gott. Jag driver ju ett postorderföretag=)


Har varit utam mina killar hela dagen nu så jag börjar sakna dem lite. Max kommer om en timme och Qing träffar jag efter min 11,5 timmars arbetsdag imorgon. Det blir nog bra för förkyldningen=) haha

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej...mysig bild, ler.

Va så kul att träffa er alla och barnen...saknar jättemycket.....hoppas ni får en skön och mysig söndag....kram kram

2009-03-28 @ 23:28:47
URL: http://angelico74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0