Who told you to put the balm on...

Jag tänkte satsa på morgondagen, dagen har inte gått som jag velat. Imorgon ska jag få en tid till doktorn och reda ut varför jag känner smärta i mina vänstra revben. Trodde jag skulle skjuta körskolläraren när han bad mig att trycka ryggen mot ryggstödet, kunde knappt andas av smärta, så jag ignorera hans tjat.

Drog ner lite piller när jag kom hem som jag knarkande under min ledvärk och lite av smärtan försvann så när jag la mig på magen i sängen kunde man se ett litet leende i mitt ansikte.

Nu blir det sängen igen, jag är trött och lite rädd. Hatar att gå till doktorn de senaste året har jag varti allt för ofta hos doktorn, I don´t like!


Tur att den lilla svarta väntar på mig i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0