A list

A är för den bästa ASTRID LINDGREN filmen
Jag gillar många så det blir svårt!

B är för antalet BARN du vill ha
ÅÅÅ näe, högst ett som är snällt lugnt och sover lika mycket som jag 

C är för ditt favorit CITAT
If you can dream than you can do it

D är för DRYCK du inte kan leva utan
Pepsi Max

E är för EGENSKAP din partner måste ha
Tålamod

F är för dina FOBIER
Människor

G är för det som gör dig GLADAST
Qing gör mig alltid glad, hans bruna ögon, våta nos och viftande svans

H är för din favorit HOCKEYSPELARE
alltså nej

J är för den personen du JÄMFÖR dig själv med
Jag jämför mig inte med någon annan än mig själv

K är för din KÄRASTE ägodel
Qing

L är för något du vill LÄRA dig
spela piano, städa upp efter mig

M är för dina MÅL i livet
SLCH(svensk lydnads champion) med Qing och att alltid vara lycklig

N är för NAMN du helst velat ha
Jenny the Queen

O är för dina största OROSMOMENT
Att det ska ligga ett monster under min säng när jag sover ensam

P är för ditt mest utmärkande PERSONLIGHETSDRAG
Glad

Q är för det ord på Q du kan komma på
QING Så klart

R är för RÅD du brukar ge andra
Lyssna till ditt hjärta (det vet hur du känner)

S är för den mest överskattade SPORTEN
Jag måste bara säga fotboll, finns ju kanaler som bara sänder det heeela tiden, eller är det bara på min TV=)

T är för det vanligaste TIDSFÖRDRIVET
Hunden

U är för den roligaste UTOMHUSAKTIVITETEN
Att träna hunden, gå i skogen, sitta på en äng, jag älskar att vara ute

V är för den tråkigaste VARDAGSSYSSLAN
Ansvar

W är för WEBSIDA du dagligen besöker
www.blogg.se

X är för din favoritkaraktär i XENA
-

Y är för hur YTLIG du är på en skala 1 - 10
det varierar från dag till dag

Z är för vad du helst vill se på ZOO
Lejon!

Å är för din ÅLDER
24 snart 25

Ä är för vad du vill ÄNDRA på i Sverige
mycket saker i sverige är konstigt

Ö är för ÖGONGODIS du inte kan äta dig mätt på
Nathan i one three hill, måste vara för att han spelar basket och är grym på det.


Oh hello!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0