my little man is an idiot

Sådär, fredag. Veckan har varit väldigt intensiv och följden på det är en riktig förkyldning som faktiskt börjar ge med sig, tur man var ledig i torsdags. För natten mellan onsdag och torsdag fick jag inta soffan halv ett eftersom jag hostade konstant. Qing var sådär nöjd, men jag hann med att se tre avsnitt av law and order, judge judy och en annan film. Klockan sex gjorde jag ett nytt försök och då gick det att sova.

Körlektionerna går som en dans och på måndag ska jag göra ett test på körskolan för att se hur nära uppkörning jag är samt halka på onsdag. Funstuff.

Max har fått för sig att vi ska se en wallanderfilm nu på dryga tre timmar. Jag kommer somna och kanske före Max. Men det är mysigt att somna tillsammans i soffan, för man måste ligga tätt tätt och gärna med en pudel emellan=)



Qing vet när det närmar sig läggdags, då samlar han på sig en massa saker eftersom han vet att han under natten inte kan komma ut ur sovrummet då vi stänger med ett kompostgaller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0