That's what I want to know...

JA, helgen är förbi och förkyldningen börjar verkligen ge sig. Som förskollärare vet jag att en förkyldning tar ungerfär 9 dagar. 3dagar för den att bryta ut, 3 dagar att vara riktigt förkyld och 3 dagar att bli frisk. Jag ska alltså vara frisk imorgon eller ja egentligen på onsdag men jag tycker att måndag passar mig bäst.

I helgen har vi inte behövt tänka på mat en enda gång, vi har "hälsar på" våra familjer och väldigt passande under middagstider=) Snart ska vi bege oss till mamma och pappa och grilla flintastek, passar utmärkt=)


Qing tränas inför Frolicreklamen


Hunden kan apportera allt, för han vet att man alltid får något gott om man gör det. Det kan också bero på han gener=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0