The jerk store called, they're running out of you!

Jadå, söndagkväll. Hunden ligger totalt utslagen under bordet och har inte rört sig en cm på snart två timmar. Han har haft en dag fylld med både brukshundklubben, familjedag på victors skola, bus med victor (maxs lillebor) till benen skakade.

Jag är också helt slut efter en dag som spenderats utomhus. Jag ska ta en dusch sen blir det sängen, denna vecka kommer bli tuff, tur att torsdagen bjuder på ledighet så jag kan pusta ut och fixa qings sommarfrilla.

imorgon har jag körlektion redan 7:20 och sedan rullar dagen på med arbete, personalmöte och rallylydnad kurs. Får nog packa med mig en massa mat och ett inre lugn...

Hoppas helgen har behandlat er väl...



I love my baby jepp jepp...

Kommentarer
Postat av: angelica

Hallå där kollega......mmmm dessa veckor är härliga hi hi hi......vi ses på mötet imorgon.....kraaamisar

2009-05-17 @ 22:33:18
URL: http://angelico74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0