You are the doofus...

Fredagsmys (tänka vad en reklam kan göra) Idag efter jobbet åkte jag direkt till aktierum för att spinningpass. Måste dock ta det lugnt eftersom jag har lite hosta och huvudvärk, men det känns helt ok att vara igång med träningen. Snart drar jag minsann igång med step basic och medel igen, älskar verkligen de passen eftersom man inte hinner tänka på hur trött man är eftersom man ska hålla alla stegen i huvudet istället.

Mys med Sandra här hemma och fick med henne på farmville=) Vi följde Sandra hem och tog en extra runda hem för det var verkligen skönt väder och Qing behövde gå av sin frustration över Akitas slutlöp.

Nu blir det lite mys för mig och max framför tvn och 48 avgörande timmar på tv 400 fakta...

Imorgon har jag två hundar att klippa och sedan ska jag städa vårt hem, köra Max och hans kollega någonstans eftersom de ska på företagsfest. jag ska dricka vin och laga god mat med Sandra sedan ska vi försöka komma någonvart med hundarnas Fleecoveraller.

Until next time...


Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

ja hon är jättefin =) Det är en blomma som katterna får äta på =)

2009-11-07 @ 12:26:35
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0