An eye for an eye...

Helgen har även bjudit på loppis, jag och Lena stod och sålde våra saker på loppis både på lördagen och söndagen. Man kan inte tro det men det var väldigt bra, tjänade in en bra summa pengar som kommer att sparas, kanske till shopping i Italien, på Gekås eller till bensin=) Eller så bara spara dem helt enkelt, fast det är ju inte min grej...

Idag har jag varit ute i nästan tre timmar, tränat med grannen och hans hunder, världens goaste rottis och en tokrolig amstaffvalp. Jag och Max passade även på att gå en runda med Qing efter att han visat upp sina färdigheter för grannen och amstaffvalpen var exhalterad. Jag älskar att vara med min hund och vettiga hundmännsikor.

Därför passade det utmärkt att jag och Sandra bokade en stuga för oss, nina och åsa i hook utanför jönköping. Alla vi med våra hundar i en mysig stuga en hel helg, kan det bli bättre? Jag längtar så det gör ont i kroppen, tokmysigt=)


Världens finaste hund och jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0