Man, that's some tart cider...

Idag tänker jag lite extra på min farmor som gick bort för 7 år sedan idag. Minns den dagen som igår och jag kommer ihåg smärtan och sorgen.

Idag kan jag tänka på alla minnena, hennes skratt, hennes lukt och hennes röst kommer jag ihåg. Det är konstigt att man kan spara det i sitt minne och ta fram det när man vill. Men det känns skönt.


                                                                        Jag saknar dig...

                         
                            När Dina steg har tystnat finns ändå ekot kvar

När Dina ögon slocknat vi alla minnen har

Vi spar dem i våra hjärtan tar fram dem då och då

Så kommer Du för alltid att vara här ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0