That's just shameless...

Idag har jag varit den perfekta hemmafrun och lagat en god middag till min fina sambo. Jag hade ju inget att göra idag så jag satte igång med maten och han var mer än nöjd när han kom hem.

Idag har verkligen varit en konstig dag, ingen körskola och Qing har varit hos mamma och pappa idag. Alltså inget att göra. Jag passade på att gå igenom stan hem från jobbet och titta lite i affärer och unna mig två tröjor från Esprit, bland annat en jättefin lila vringad långarmad tröja. Kan lysa upp i höstmörkret.

Nu blir det Tisdagsmys i soffan!


Och idag tror jag att motivationen infinner sig, dags att ge järnet med den lille. Sätta upp nya mål och hjälpa den lille att klara av kniviga situationer på lydnadsplanen. Tillsammans klarar vi allt!


Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

det var en bra kväll också! :)

2009-09-30 @ 09:56:25
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0