That's my ass in your window...

Att köpa bil visade sig vara svårare än jag trodde. Bilarna som jag är intresserade av verkar bara försvinna mystiskt. Men, en dag så finner jag min fina clio, tills dess lägger jag pengarna på hög=) Helgen har passerat i ett högt tempo som vanligt, precis som jag vill ha det. Har hunnit med att passa min brorson mellan fredagen och lördagen, kollat i bilaffärer, festat med tjejerna (fast att jag valde att gå hem när alla gick vidare för att dansa) hälsa på i Rösa och låta hunden springa av sig och köra sök.

Nu är ljusen tända i lägenheten och då och då påminns jag om hur lycklig jag är som har en sådan fin lägenhet, man och hund. Livet är väldigt bra. Och så har jag körkort med...


Kommentarer
Postat av: ems

kul att höra att du är så nöjd med ditt liv :) wiie. hoppas på körkort jag med snart. hoppas du hittar "din" bil så du kan glida runt med qing som hänger med huvudet utanför fönstret ;D haha.

2009-09-30 @ 17:03:49
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0